Busra221 ya kız ne şanslisin işte maşAllah de🤣🤣kusma gibi belirti yaşamaktansa belirti yaşama tadini çikar bide 19-20de başliycak kipirtilar tekmeler,karnında eğer çikmamişsa inanki yine şanslisin,çatlamiycan en azindan,fit anne olucan🤣ama belirli haftadan sonra mide yanmalarin,kramplarin,nefes alamamalarin,tekmeden uyumamalarin,sık idarara çikmalarin başlayinca keşke geriye donsem diyiceksin inan bana onun icin nazar değmesin sus sus🤣🤭🤭