Hanımlar 14+2 haftalık hamileyim kendimi aslaa hamile gibi hissetmiyorum ve bundan morelim cok bozuluyo kendimi kötü hissediyorum sizce normal mi??? Hamilelik belirtilerinden hiçbirinisini yaşamadım sadece sırt ağrısı. Karnımda cıkmadı biran önce hamile olduğumu hissetmek istiyorum 😞 lütfen morel sizde benım gibi oldunuz mu