Cinarinannesii Akdenizbebisi öyle düşünme bende senin gibi düşünüyordum 3150 oldu kilosu yarın 38. Haftaya giricem son zamanlarda alıyor 3 ya da 3.5 olsa yeter kilosu güzel anne sıkma canını sen 😊😊
04dy Ya benim 31+5 .haftadayız geçen pazartesi doktora gittim bebeğimin kilosu 1560 cıktı sizce çok mu zayıf doktorum iyi dedi ama
04dy Gulbiye35 hamileliğin biraz sıkıntılıydı hiç bir şey yiyemiyordum yeni yeni yemeye başladım acaba ondan mi bide siz hangi ilaçları kullanıyorsunuz
04dy Gulbiye35 alın bendede o kadar ilaçlarla daha kötü oluyorum şimdiye kadar sadece d vitamini aldım başlarda oda iğne şeklinde olanlardan
Gulbiye35 04dy bende öyleyim o yüzden beslenmeme dikkat ediyorum kiviyi cok tuketiyorum bi de balık ağırlıklı besleniyorum kızımda da öyle yapmıştım