Ftmhmt Merhaba hanımlar; 35 haftalık hamileyim bebğeimin kilo alması icin ne yapmam gerekiyor ne yesem kilo alır acaba😬
Zerrinmesut19 Ftmhmt muz süt ve pekmez diyorlar genelde bende deniyorum bakalm bakalm etkisini görecek miyim 😊
Akdenizbebisi Sedatadik aaa iyi geliyor bebeğe diye içiyordum arada kilosuna iyi geldiğini bilmiyordum 😅düşük kilosu her gün 1 tane içeyim o zaman 😇😇🤭
Efuchama Ftmhmt 33+4 te 2 kg çıktı bana doktor protein ağırlıklı beslen dedi o kadar ama muzu da çok yiyorum sütü yoğurdu da inşallah fayda eder haftaya gideceğim bakalım kaç olmuş olacak
Zuleyhasyn Günde iki yumurta kaşar ve muz ceviz bunların hepsini yedim bebeğimin kilosu çok iyi çok şükür
Sedatadik 2 tane haşlanmış yumurta büyük bardak süt 1kase yoğurt kuryemiş bakliyat balık mutlaka yiyin kilo alsın istiyorsanız
Cinarinannesii Akdenizbebisi öyle düşünme bende senin gibi düşünüyordum 3150 oldu kilosu yarın 38. Haftaya giricem son zamanlarda alıyor 3 ya da 3.5 olsa yeter kilosu güzel anne sıkma canını sen 😊😊
Akdenizbebisi Sedatadik içeyim bende o zaman bu hafta hergün içtim önceden arada içiyordum 2 günde bir falan 😅