SnmTt mrh
Bendede slklntlar 8 haftadan beri oldu. Kanama alani olustu .adet gibi kanamalar oldu. Ilaclar igneler. Hastanede yatislar derken simdi ewde yatarak geciriyorum hamileligimi. Sitresli gunler sonunda . nabiz 130 bile gordum. Tansiyon 10-5
11-8 gibi olsada nabiz 95 hep ustuydeydi .cikacak gibi carpiyordu korkuyordum.dr 120 uzeri nabiz slklntl demisti. Kordiolog gitmeyi onerdi .cok sukur virsey cikmadi .normal dedi dr. Ikiz gebeyim. 19 +1 oldum simdi daha rahatim . Ignelere ilaclara dewam 🤲🤲🧿🧿herkes hayırlisiyla bebeklerine kavusur(bende)