Merhaba herkese🙋🏽♀️ NabZı 90 üzeri olanlar var mı sürekli kalbim yerinden çıkıcak gibi tansiyonum zaten 12 genelde nabzım da onunla birlikte en düşük 95😶 çok rahatsız ediyo acaba normal mi kuzenimin doktoru 12 8 tansiyona gebelik zehirlenmesi şüphesiyle rapor vermiş durumun o kadar ciddi olduğunu sanmıyorum ben ama 😑