Eşim babaannesinin ismini vermek istiyor dedesi istemiş dedesini de çok sever dedesi de benim eşini ayrı bi sever rica etmiş ondan eğer eşin de isterse koyun demiş şimdi eşimde kız olursa babaannesinin ismini koymak istiyor biz normalde kız olursa ecrin düşünüyorduk şimdi eşim ecrin gülnihar olucak diyor bende 2 isim istemiyorum koymada demiyorum ama ikisini de koyucam diyor ben koymak istemiyorum ama eşim kırılmasın diye birşey de diyemiyorum babaannesi ölmüş kırmak istemiyorum sizce iki isim uymuş mu bana uyumsuz geliyor