BuseYener48 Halidemat Adetten 4 gün önce erken gebelik testi aldım yaptım ve negatif çıktı daha sonra düzensizlik dedim 10 gün geçti bi daha yapayım dedim normal test aldım silik çıktı kan verdim daha çok yeniydi şuan 26 haftalığız geç döllenme olduğu için son adete göre değil düzenlenmiş adet tarihi kullanılıyor bilginize..
Busraunverr Halidemat erken testler ilişkiden 10 gün sonrasını gösteriyo bende adetime 5 gün varken yapmıştım çıkmıştı
ffcihan Arkadaşlar beta hcg <5 çıkmıştı 3 gün önce doktor şuanlık gebelik yok dedi adetim düzensiz oluyor o akşamı erken gebelik testi yaptım ve çok silik bir çizgi çıktı ve bu sabah kan testi vermeye gittim geldim ve adet kanı gibi gelmeye başladı ama çok az karnımda sancılarda var sizce yerleşme kanamasımıdır sizce hamilelik olabilir mi.
Mkylz ffcihan yani 3 gün sonra da kan testi yaptırmışsınız, zaten hcg öyle bişey ki kendini 1 günde direk ikiye katlıyor. Kan testinden anlaşılır. Diğerinin aynısı çıkarsa sonuç hamile değilsindir, ama yüksek çıkarsa (ki innnşallah çıkar) hamilesindir 😍