Halidemat Merhaba kızlar . Son adetim 25 ocak ve birçok belirti var .Adet günüme 6 gün var.Erken gebelik testi ne zaman yapılmalı sizce?
Canan_3547 Halidemat adetinin gecmesini bekle kesin sonuc icin ama beklymesende yarin sabah ilk idrarinla yap canim :))
Mkylz Halidematerken gebelik testi yapmak için adetinin geçmesine gerek yok, hemen yapabilirsin. En ufak bir betayı yakalıyor çünkü, fakat ucuz olan testler için en az 7 10 gün geçmeli
Aysenur41 Halidemat evet internette daha ucuz ben evde normal gebelik yaptım cok silik cıktı o heycandan gözüm ucuz pahalı görmedi hemen gittim aldm net çizgi cıktı predictormüş markası 6 gün kala sonuc aldm
sinber Halidemat üzerindeki talimatta adetin geçtiği ilk günden geriye 6 gün yazıyor yani regle 5 kala gibi göstermeye başlıyor belirtilerin eğer regl ve hamilelik belirtileriyle ortak değil de direk hamilelikse hemen yapabilirsin
Halidemat Aysenur41 hayırlı olsun canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah benimde adete 6 gün var çok heyecanlandım bende alıp yapayım .🥰
Zhrnz Halidemat erken.gebelik testleri 1 hafta oncesinde gosteriyo benim normal testti adetime 3 gunvarken gostermisti bence supheleniyosan bi test yap hakkinda hayirlisi 🤗
Gizemnaz_ Kizlar benimde adetime 6 gun kaldi ve dun test yaptim beyaz cizgi cikti isikta bakildiginda gorulebiliyor sizde yaparsaniz bi bakin bu cizgi hepsindemi oluyor