Aysglengn Meraba arkadaşlar , bende kız bebek bekliyorum 32+1 olduk, bu laf doğru mu gerçekten kız çocukları erken mi doğar 🙈forumda okuduğum hikayeler 40 haftayı geçen kız bebekleri bile var , bu söylem ne kadar doğru başına gelenler yazarsa fikir olsun ☺️
minnakfasulyecim Aysglengn Kuzum ben kendimden örnek vereyim doktorlar Eylül ortaları gibi doğucak demiş ben ağustosta gelmişim😂😂 kesin benim kızda öyle olacak tahmini temmuz şuan ama haziran gibi gelir bu fındık😊 Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🙏
Balimkiz Aysglengn benimde 40 hafta 12 martta sokuyo ama ben şubat sonu doğacağını düşünüyorum kızlar biraz aceleci sanırım
sinber minnakfasulyecim bnm kızım da Eylül ortası görünürken Ağustos 15 te geldi anne karnında da çok ama çok hareketliydi belli ediyordu erken geleceğini
Nslhn2019 Benimde normal mart sonu nisan başı ama erken gelmek istiyor Mart 20 si gibi gelir 37 haftalıkken alır doktor durmak istemiyor
Haticeakks Canım hiç alakası yok ben buna inanmıyorum bebek ne erkek kız farketmez ne zaman gelmek isterse o zaman geliyor
Aysglengn Haticeakks doğru diyorsun bebeğin isteğine bağlı 😅😂ama doktor bebek kilolu olursa da geç doğar dedi bana ne kadar doğru 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Anka386 38+4 olduk hala gelen yok. Erken doğum riskine rağmen 🤦🏻♀️ hiç bir belirti bile yok yalanci falan. ablam 41. Hafta da doğmuş o teyzesi gibi sonu bekliyor diye gülüyor
Anka386 Haticeakks birkez sebebi bilinmeyen bir kanama yaşamıştım sonra da göğüsten gelen süt miktarı çok artınca hormonların erken devreye girmesinden ötürü erken doğum bekleniyordu guyaa 😄 sonra nisanın gelmiş bu hafta doğar dediler ikinci haftası geldi hala yok
Bellazarea Alakası yok, 39+5 im, nişanımda geldi, 2 haftadır 2 parmak açıklıklayım, hazır olmayınca gelmiyolar maalesef:))
Mercan__ Aysglengn Kuzenimin kızdı 42.hafta bitti dogurdu😀 yok bence öyle bi şey ne alakası olabilir ki cinsiyetle
Aysglengn Büyüklerimiz yanlış biliyor demek herkes beklemede 🙈 Nazlı kızlar 🙃sağlıkla hayırlısıyla gelsinler 37. Den sonra daha ne bekliyorlar ☺️
Busraylmz Aysglengn Düşük tehlikem vardı başlarda Nazlı veya Naz koyayım ismini dedim sonra nazlı bir cocuk olursa diye korktum koymadım ama yine de nazlı oldu gelmiyor kızım 😂
Elda Aysglengn 38+4 olduk biz yalancı kasılmalarım oluyor ama gelen giden yok bilemiyorum artık bakalım