Gozde_32 Kızlar merhaba 36. Haftamdayim dun gece kasiklarimda regl olacakmis gibi ağrılar oldu sık olmadi ama bunlar acaba yalanci sanci mi dogumun yaklaştığını mi belirtiyor ilk gebelik olunca bilmiyorsun malesef 🤷♀️ ?
Gozde_32 Zehra92 doğum yaklasiyor yani onun belirtisi kanala girdi mi acaba yarin dr randevum var iyiki ordan net öğrenicez 👍
Zehra92 Gozde_32 bazı kişilerde doğumun başlaması 3 gün bazılarında 5-10 günü falan buluyormuş canım. Yalancı sancılar yani. Gerçeği olduğunda net anlayacaksınız demişti ebem
Snmdnz Gozde_32 magnezyum kullandm canm ama erken dogum riskim felan yok cok sukur doktorimda bi sorun gormedi
taslan Gozde_32 ayni seyi dün gece bende yasadim hala ayni bi yere toplanip hareketleniyor belime bacaklarima regli gibi agri yapiyo 3 4 gündür karin agrisi mide bulantisida var zaten ama bebegimin hareketleri iyi bilemedim yalanci sanci mi erken dogum mu doktorum marttan once beklemiyorum dedi ama 😔😔😔
Gozde_32 taslan bnmde ayni cnm ya bulantida hafif var bnmde doğumum mart yarin dr gitcem bakim ne diycek
Kadriye20 taslan aynilari bendede var ustelik birde bas agrisi dogum 17 mart gorunuyor ama sanmiyorum o tarihten once gelecek gibi
ZehrAsil Benım acayıp derecede 1 haftadır kasıkllarımdan ayaklarıma kadar adet sancısı var dayanamıyorum artık cok agrıyor🤦♀️
Maviss35 Gozde_32 bende 35. Haftadayım bende de bel kasik ağrısı oluyor hatta bazen karnıma kramp gibi giriyo sanci yalanci sancılar bunlar dogum yaklaşıyor 'ya ondan ilk hamileliğin de de boyleydi
Hayat Kadriye20 aynı baş ağrısı bendede var.Vallah bu yıl bebişlerimizi erken karşılayacaz gibi .34 haftadayız.Bir yerde durmuyor.Midemi fena eziyor 😔