Aleynadeniz1 Bende uygulamaya göre 5.haftadayım canım benimde ağrılarım çok fazla içimizi ferah tutalım inşallah 🙏
Serap0733 elftlvr evt evt ultrasonda görünürdüo yüzden korkma bel çok normal kız mı senin ki :) benm de belim çok ağrıyor