elftlvr merhaba hayırlı geceler canım benim de 5. Haftada kese vardı ama bebek görünmüyordu 7. Haftada artık bebeği görmeye başladılar ve kalp atışlarını duyduk bel agrısı kasık agrısı bende cok yaşadım normal diye biliyorum kanama olmadığı sürece yerleşme agrıları onlar ☺️