ipekcim Melikekrtc1 ah keske bende hemen hissetsem 🥰 hic durmazsa. 17 haftaligiz daha ne zaman hissederim bilemiyorum
[silindi] ipekcim 14-15 de basladim hissetmeye simdide yerinde durmaz oldu hareketleriyle korkutuyo insani 😊
Melikekrtc1 ipekcim İnanın bu haftalardan sonra mutlaka tek tük hissedersiniz ama anlayamabilirsiniz. Ben 18 haftalıkken hissettim kesin olarak 🙈 resmen gece saatlerinde karnımda ki minik tekmeleri gördüm Allahım herkese nasip etsin güzel ama insan bazen bi dursa keşke diyebiliyor. Ama olsun buna da şükür 😁
ipekcim [silindi] yaa masallah cok guzel bence. Benim karnimsa hareket oluyor ama ilk hamilelik ben bilmiyorum gaz sancisi diyorum karindaki gaz hareketleridir diyorum.
ipekcim Melikekrtc1 ilk hamilelikte insan anlayamıyormus. Ben surekli gaz sancisidir diyorum.. 2 gece once uyuyorum baktim esim kafasini karnima koymus uyandim korktum. Noldu dedim ses geldi dedi 🥰 karninda haremet vardi dedi ama ben gormedim uyaninca 😔😔 sadece babasina gösteriyor kendini sanırım
6752641 pyymamm aynen size katılıyorum hareket Etsin diye dua ediyorum 34 haftalık benimde 24 haftalarda hiç anlamıyordum resmen şimdide hareket edince sevinçten uçacak gibi oluyorum
sinber [silindi] bnm kızım da çok hareketliydi ki karnım doğum yaptığım güne kdr sağa sola sallanıyordu uzaktaki kişiler bile dönüp bakıyordu ki 8,5 yaşında ama hala aynı ne kendisi duruyor ne çenesi 🤣🤣
zeynep_2020 Benimki erkek ama hiç bu kadar hareketli değil yani minik minik hareketleri oluyor ama dışardan hissedilecek kadar değil birde hep sol tarafımda duruyor hareketlerini çok aşağda kasıkta hissediyorum bu arada 25+5 olduk
damlanne [silindi] ben 22+6yim tekmeleri felan hissediyorum atiyor felan cok guzel ama elimi koyuncu hic hissetmiyorum gobegimede bakinca oynamiyor herkeste farkli demekki 🤷🏻♀️🤲🥰
[silindi] damlanne ben vidioya aliyorum baya ortada tekmeleri vidioda bile net bi sekilde belli dar giyince disardan bakanda goruyo vurmalarini herkezde farkli dediginiz gibi 🙈
sinber [silindi] valla öyle ki akşam uyusun diye değil sussun diye uğraşıyoruz çnk sustuğu an uyuyor uyumamak için konuşuyor 🙈
Asiyenur_46 [silindi] darısı bize inşallah 17+2 olduk bazen hissediyorum bebisimi rabbim tekmeleri de hissetmeyi sağlıkla kucağımiza almayı kısmet eder inşallah 🥰🧿🙏
[silindi] damlanne ya evet 50 kiloyla hamile kaldim daha yeni 3 kilo almışım hissetmemek mümkün degil 🙈
Papatyaa00 [silindi] ay ne güzel ya şanslısın bence o konuda bizimkinde tık yok o kadar da yalvarıyorum oysaki 😅😅
Haticeakks 31 haftaya giricem nerdeyse arada bir can yakıcı hareketleri oluyor o kadar ve hiç dönmesini hissetmedim inanır mısın çok merak ediyorum benim oğlum sakin bir bebek olacak sanırım :)
Bahar1 [silindi] ayni sorun bende de var sabit saatleri var artık hatta sabah 4 te başlıyor 5 kadar sürekli tekme atiyor.gun içinde zaten iç durmuyor doktor her gittiğimde hareket etmesi güzel demekki mutlu ki hareket ediyor diyor.