[silindi] bazen bende korkuyorum ilk gebeliğim benim acaba bişey mi var diye eltim bu haftalarda rahim açılması yaşadı onun da tedirginliği oluyor Her hareketine dikkat eder oldum. Sonra diyorum boşver hareketli olsun en azından içerde sağlıklı olduğunu biliyorum diye 🤷♀️ Çok Garip duygular içerisindeyim 😍 birde sanırımçok hıçkırık turuyır sende de oluyor mu