Beybitooo Ktugbaa bilmiyorum sezeryan kolay geldi biraz çünkü normal Doğumun sancısını da cektim 5cm açılana kadar asla kaldırabileceğim bi agri degil en son belim ikiye mi ayrıldı bakın diye bağırıyormuşum o yüzden korkuyorum 🥺
Ktugbaa Beybitooo ilişkiye girmek çok yararlı demişlerdi bana açılmaya faydası mı ne oluyomuş tam bilmiyorum ama kuzenim öyle Bi örnek vermişti bana benim de tam Bi bilgim yok
Beybitooo Ktugbaa evet son ay yararlı oluyormus galiba ama hic bisey planladigimiz gibi olmuyor o yüzden plan yapmıyorum hayirlisiyla zaman geçsin büyüsün diyorum sadece
Ktugbaa Beybitooo aynen öyle hayırlısıyla Bi kucağımıza alsak zaman gittikçe daralıyor 😊 biraz korku biraz heyecan biraz sevinç duygularımız çok karışık 😊
Eda91- Bu gece itibariyle 27+0 olduk 🥰 doktor kontrolüm bardı üstelik bugün. 1 kilo 2 gram olduğunu öğrendik. Çok şükür iyi gidiyor el ve kol uyuşmaları haricinde herhangi bir şikayetim yok
Ktugbaa Beybitooo doğum olarak 40 haftadan hesapları sanırım 5 mayıs dedi ama nisanın son haftaları gibi gelir paşam diye düşünüyorum ben 💙
Sunshine1 Selam kızlar ben de 27+1 bugün. Dün bebeği gördük iyiydi çok şükür ama rahim ağzı 24 mm olmuş sınırın altına düşmüş. Dünden beri yatıyorum Allah bütün böyle yatanların yardımcısı olsun şimdiden 1 günde dayak yemiş gibi heryerim ağrıyor
Burcu16 Sunshine1 o ne demek yani canım bende en son gittiğimde bebek rahmine cok yakın kızını taşıma kucağında agır iş yapma günde 3 defa fitil yazdı ama hiç dikkat edemiyorum cok zor cocukla incelmemi senin dediğin yoksa bebek aşşagıdamı demek cok geçmiş olsun
Sunshine1 Beybitooo evet canım progestan günde 2 tane içiyordum . Bu hafta günde 2 defa fitil yapıcaz doktor fitil önerdi. 🙏🏻🙏🏻 İnş iyi gelir yatıyorum sürekli
Burcu16 Nehir66 bu yanlış canım düz hesap olmuyor bir ay 30 gün 4 hafta 28 gün 2 gün 31 çekince ay 3 gün açık oluyor ama tabi 27+ olunca 7. Aydan gün almış alıyoruz 30 da bitmiş oluyor 8. Aydan gün almış oluyoruz da boşver kafanı dağıtma düz hesap yap gitsin 😀 ilk hamileligmde bende beynim karısıyordu