Cz34 Kızlar gün içerisinde ne yiyor içiyorsunuz neler yapıyorsunuz birbirimize fikir verelim biraz ben artık ne yesem diye düşünmekten yoruluyorum sabah kahvaltım standart ama 😂😊
AsenaArda Cz34 Benim bu son ayda bulantılarım başladı doğru düzgün beslenemiyorum malesef, evimden tiskindim resmen, bebeğim de kilo alamayacak diye çok korkuyorum bu konuda psikolojim bozuldu resmen 😟
Missipi Cz34 Valla bende çok sıkıldım artık. Sağlıklı beslenmeye cok özen gösterdim bu ay a kadar ama artık o kadar üşeniyorum ki. Hep pratik olsun cabuk olsun faln diye karnonhidrata yüklenmeye basladım. Nasıl olcak böyle hiç bilmiyorum 🤷🏼♀️
Begonia Cz34 İki bardak süt, bir kase yoğurt, kuru incir, yulaf. Düzenli tükettiklerim bunlar her gün. Haftada iki kez balık iki kez kırmızı et tüketiyorum. Hamileliğimden önce vejetaryendim bebeğim için yiyorum. 🙄
Cz34 Belislina Her gün sürekli yemek yapıyorum ama bu son aylar yemekle uğraşmak yoruyor ayakta duramıyorum pratik şeyler yapıyım diyorum aklıma gelmiyor artık
Belislina Cz34 akşamları biraz ye gergin bi tane ye az az kendini sıkmadan bence daha iyi ilk başta iştah sorununoluyor smdi boğaz durmuyor😖🤣🤣 Bebeğe kilo son ayda muz iyi geliyor bide her sabah aç karnına tahin pekmez
Belislina Üff çok zor y 😞 valla makarna çorba salata olablr ben ilk zamanlar çorba ve salata yapardım okdar oda mide bulantısından smdi şükür geçti bi yemeği iki günlük yapıyorum yanına farklı bsey ekliyorummpratik olan yoksa zor geçen insan İçin gerçekten zor😕
Cz34 Belislina bulantı başladı bendede neden bilmiyorum iştahım kapandı aynı durumdayız artık bi doğsaydı 😔
Cz34 Belislina muzdan bıkmadım yiyorum onu tatlı şeyleri yiyemiyorum tuzlu yiyorum bulandırıyor tatlı şeyler 🤦🏻♀️😊 şu an daha 33 siz 😊
Belislina AsenaArda aaa son ayda mi normalde ilk aylarda oluyor hami😳 yok yok üzülme öyle alır bebiş doğumda zayıf olanlar sonradan maşallah topaç gibiler korkma dışarda ye ozaman mecbur ilk ay ben sizin gibiydim 3 ay mahfolfum
Cz34 AsenaArda işte benimde aynı bozuldu ilk aylarım kabustu bu son aylarım böyle geçmese bari tiksinti başladı şimdi sabahları kusmam oluyor arada şimdi iştahım kapanınca ne yesem yemesem ne bulandırıyor ne bulandırmıyor yoruluyorum son aylar bebekte kilo alıyomuş daha çok 😔
Cz34 Belislina şimdi senin daha iştahın yarım açılmıştır 5 6 aylıkken çok yemeye başladım ben durdum tabi
AsenaArda Belislina Sormayın ya🤦♀️ İlk aylarda da bulantım oldu ama bu son ayda neden olduğunu hiiç anlamıyorum😔
AsenaArda Cz34 Evet bebekler son ayda çok hızlı kilo alıyorlarmış, bende aynen sizin gibiyim. Yarın ne yesem diye kara kara düşünüyorum🤦♀️
Cz34 AsenaArda geceden düşünüyoruz değilmi 😂 sırf bu düşünce bebeklerimiz neyle kilo alır hangi yemekle kolay yapabilceğimiz hangi menüyle düşünmek yoruyor yarına karnıbahar düşündüm kızartmayı o felaket kilo aldırıyor bebişe 🤔