Tubina geçenlerde bir seminere katılmıştım. Orada en çok sorulan sorulardan biri sol tarafa yatmak. Doktorun açıklaması eskilerde hamilelik geçiren insanlar sırt üstüde yatıyordu sağ tarafını da şeklinde cevap verdi. Sonuç olarak sağlık bir şekilde çocuklar dünyaya geliyordu. Ama söyle birsy var sol tarafa yatmak ödem oluşmasını oluyormus en azından böyle bir sonuç olması güzel. Bende sağıma yatamiyorum ayaklariyla tepikliyor😆 uyku yastığını bacağımin arasina sırtımıda küçük destekleyici yastık koyup hafif sırt üstü yatıyorum. Bu şekilde 38 haftaya kadar devam ettim üstelik çalışıyordum. Bu bakımdan uykusuzlukta çekmedim bel agrisida oluşmadı.