Ben bebişimizi öğrendiğimden beri insülin yapıyorum diyette var tabi insülin yapıp baklava börek yiyemiyosun doğal haliyle. Baslarda korktum sonra 6 yasında bi kız iğnesini kendi yaptı gözümün önünde dedim bn ne yapıyorum ☺️İyi tarafından bakarsak ciddi kg verdim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻