YBsyn Benimde gebelik şekeri çıktı açlık 72 -1 saat sonraki 181.77 - 2 saat sonrası 103. Diyetisyen ve 3 gün boyunca ölçüm önerildi. Kendi kendimi diyete soktum, karbonhidrat ve tatlıdan uzak durdum. Böylece 1 saat sonraki değerim 180nin altına düştü. İnsülin için sizin değerlerde normal geldi, önce diyet ve takip önerilmeli diye biliyorum ama tabi doktorunuz daha iyi bilir 🤷♀️