Vera34 Hayırlı evlat olsun, Allah analı babalı büyütsün inşallah..ben de hamileyim ve ben de ssvd yapmak istiyorum.bikaç kişi duygu olarak olarak normal doğan bebeğin sezaryenle doğandan daha fazla sevildiği gibi saçma sapan şeyler söyledi. Ama hormonların etkisiyle mi bilmiyorum bi acaba girdi aklıma? Böyle bir durumu tabii ki istemem evlat nasıl doğarsa doğsun eşittir, eşit olmalıdır. Duygu durumu olarak nasılsınız?