Nrl ben çok aktif bir gebelik geçirdim hergün yürüyüş yaptım daha sağlıklı beslendim elbet yine kilo aldım ama ödemim vs olmadı. 37’den sonra düzenli hurma yedim 38’den sonra da düzenli adaçayı, papatya içtim ve yağ ile ara ara masaj yaptım son günler bolca ılık duşa girdim merdiven inip çıktım 41. Haftada da doğumum oldu çok şükür.