Merhaba, hayırlı olsun sağlıkla büyütün insallah evladinizi❤️ bende 37+5 ssvd adayıyım ilk oğlum şuan 46 aylık, doktorum ssvd deneriz dedi, 9 kilo aldım toplam hersey de yolunda ama doktorum 38+1 de gel çatı muayenesi yapalım uygunsa gün belirleyelim normal doğumu başlatalım dedi,sizce kendi sancimi beklemeli miyim, neden müdahale ile başlatıyor ssvd diye mi