Kaç haftalikken almaya başladınız bayanlar.
Biz 25. Haftamizdayiz. Sleepy'in bebek bezini almayi dusunuyorum. Hatta kampanyasi var Pepeli 100 TL olan ondan alayim diyorum ama erken mi şu an için.
İslak mendil zaten sleepynin kampanyasinda da var. Ayrica daha once e-bebekte kampanya vardi CanBebe ve Komili'nin islak mendilini aldim toplam 10 paket var (evde de kullanabilirim bilmiyorum)
Şampuan olarakta Sebamep dusunuyorum.