Ceren92 Ceren92 30.haftadan beri normsl dogum pozisyonda uyku yok bana agri bel agrisi sertlesme inanilmaz bi batma ve vajina zonglama var
Aisecik Benimde martta doğumum ☺️ Doktor 6 sından sonra bekliyoruz dedi bakalım hayırlısı😁 bir an korktum ama şimdilik geçti bir an önce doğsun bebişim artık😍
Merveceee Gulay2727 merhabaaa 34.haftadayizbizde 37. Haftada sezeryanla alicam kızımı kucağıma insallah🤲 21 günümüz kaldi
Deniz30 Merveceee aynıyız sizinle bende 34 haftamdayım 37 de alsın istiyorum bende doktor la görüsmedim daha size doktorunuz mu dedi 37 haftada diye
Canoss Gulay2727 doğum 5 Mart’tı ama 31 Ocak’ta ikiz kızlarım doğdu 8 gün küvezde kaldık şimdi evdeyiz şükür
Mrs_ss Gozde_32 ben de dün gittim 2.800 dü canım. Ondan sordum ne kadar diye bakalım haftaya gidince kaç olucak merak ediyorum 😊
H1z2a3 Gulay2727 37+1 6 Mart bizim de Doğum temizliğimi yaptım tüm hazırlıklarım tamam sadece kişisel temizliğim kaldı bnm😊 siz ne zaman düşünüyorsunuz ben karar veremiyorum yapayım diyorum sonra erken diyorum
Tgce61 35+1den herkese selamlar 🙋 Geçen hafta Bebek ters pozisyonda demişti doktorumuz bu haftada normal doğuma uygun pozisyonda dedi 1haftada dönüyorlarmı
Dilek34 Gulay2727 bende 36 haftalik gebeyim 14 mart gozukuyor sezeryan olacagi icin 1 hafta onden olacak henuz gun vermedi doktorum
Hnfmtn Dilek34 merhabalar öncelikle sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun 🤲🏻 Ben de 36+1 haftalığım ,çatı muayenesi nezaman neden yapılıyor bilginiz var mı size yapıldı mı ?
ozlemkaramann Gulay2727 37+5 🙏🥰🤰pırasamdan merhaba 2 mart görünüyor doğumumuz 16 günümüz kaldı hayırlısıyla insllah