Jasminixx Songul1107 benimde 9 mart🙂 ama benim normal olacağı için ne zaman gelir bilmiyorum 🤷♀️ siz sezeryanmı olucaksınız
bir_pasa_annesi Gulay2727 33 haftalığız herhalde mart sonu öyle dedi doktor 2100 gr bakalım nasıl olacak agrılar artmış durumda ☺️
handenur1404 bir_pasa_annesi samirsat 33+ 4 3 gün önce gittiğimde 2000 kiloydu bakalım 2 hafta sonra tekrar Gidicem 😊 her şeyi hazır bir tek valize koymak kaldı sizin nasıl
Dilankenger Gulay2727 34+5 teyiz bizde . gelişimi iyi maşallah . belki mart başında doğar bekletmez annesini 😊
Cansu-asaf 37+2 deyim 3.555 gr doktorum iri bi bebek sezeryan olabilir dedi çok korkuyorum şu belden iğne beni çok korkutuyor
Elifaka Cansu-asaf hic acimio hic hiseetmiosunuz valla benim canim cok tatlidir o ignenin acisi hic yok
Meralll59 Cansu-asaf aynı gün benimde 37+2 bizimki 3250 Gr çayım sınırdaymış çok kilo almasın dedi.🙄sizde durum nasıl?
Meralll59 Cansu-asaf bu arada sancı filan var mı?benim nst de 25 lerde çıkıyor😒yok yani.arada bi kasığımda azcık ağrı giriyor.
Ciler Esnn benim 35+4 3125 gram çıktı ama ısrarla normal Doğum diyor size çatı muayenesi yapıldı mı ?
1004nese Gulay2727 hazırlıklar bitti doğum nezaman bilemiyorum ☺️ en son tahmini 20 Mart diyordu doktorum
pyymamm Gulay2727 odamız hazır artık doğum cantımıda hazır ettim iki gün önce bir iki eksik var sadece
Cido_Cim Gulay2727 merhaba ben de 36. haftadayim. Normal doğum olacak 10-15 Mart arası bekliyoruz kızımı😃
Ceren92 Ceren92 30.haftadan beri normsl dogum pozisyonda uyku yok bana agri bel agrisi sertlesme inanilmaz bi batma ve vajina zonglama var