Snd_dzgn23 Ben yaptım canım 1 ay önce ✋🏻 Ve çok çok memnun kaldım gittiğim hastanede çıkana kadar çok güzel ilgilendiler ve çok çok rahat bir doğum yaptım :) Ama hastaneden hastaneye de değişebiliyor hepsi de iyi diyemem.. İlk doğum yaptım devlet hastanesinden nefret ederim mesela.. Karar senin canım hakkında hayırlısı olaun İnşallah 🤲🏻😊