Gamz Eliffsvl devletteki. Doktor bana kesen aşağıda bozuk dedi. Hiç bişey yapmadan yolladı özele gittin kesenin damarlarında kopma varmış kanamam ondan oluyormuş düşük iğnesi verdi. Korkma olabildiğince dinlen ağrın sızın kanaman yoksa yat dinlen hep
halime21 Eliffsvl ilk gebeliğimde de aşağıdaydı tek sıkıntısı yukarı çıkmazsa sezaryen yapılıyor şimdi yine hamileyim geçen hafta kanamam oldu eş yine aşağıdaymış biraz dikkatli olman gerekiyor kanama falan olmasın diye ağır bişey yapmamaya özen göster