Sunshine1 Progestanı ilk defa vaginal fitil yaptım ama yarısı çıkmış kızlar tam beceremedim sanırım 😔
Esrakurukuz Sunshine1 istenildiğinde kadar ileri it koyunca bir süre yat sonra fazlası geliuor zaten korkma
Minik-mucizem123 Sunshine1 bende senin gibiydim her gün gidesim gelirdi ama tut kendini canım bu şekilde daha çok zarar verirsin kendine yıpranırsın endişe insanı öldürür kötü şeyler düşünme 🙏 Allah’ın izniyle hiç bişe olmaz 🙏🙏
Cerenavc Bende 22+1 im kızlar benim 31,5 cm progestan hap crinone jel ve 3 günde 1 iğne vuruluyorum pruloton iş hayatıma devam ediyorum ev işi hiç yapmıyorum inşallah bişey olmaz sağlık gelir 🙏
Sunshine1 Kızlar 1 gün yatmayla bile çok yoruldum ya nasıl dayanacam siz nasıl dayanıyorsunuz? Dayak yemişim gibi bütün kemiklerim ağrıyor daha şimdiden 😾
SaadetMurat Sunshine1 geçmiş olsun canım ben de aynı durumdayım.nerdeyse bir aydır yatıyorum.Yatmaktan belim ağrıyordu dün eşim hamile minderi aldı sanki belime iyi geldi.Onu deneyebilirsin
Kbrbydk Sunshine1 canım zor oluyor ama dayanman gerek. Ben serklaj olduğumdan beri yatiyorum. 12.haftadan beri yani. Evde bile dolasmadim hastaneye bile arabada yatarak gittim. Çok zor zamanlardı çok ağladım ben artık disarda nefes almak istiyorum diye ama rabbim sabrını veriyor. Allah tan haftan ileri yani 27den sonrası zaten kolay geçiyor inan. Benim dikise rağmen senin haftanda 8mm ye düşmüştü yatiyordum halbuki. Dogurcam diye çok korktum ve o korkuyla insan kipirdamiyor bile. Merak etme dinlenirsen uzar ilaçlarını düzenli kullan. Bebeğine kavusacagin zamanı düşünerek gecir zamanını. Zaten hazırlıklara baslarsin yakında zaman daha çabuk geçer üzülme. Biz 36 haftalık olduk şükür darisi sana inşallah rabbim sağ salim kavustursun bebeğine😍😉
Sunshine1 SaadetMurat ben de almıştım hamile yastığı kullanmamıştım hiç. Şimdi yatağa getirttim koydum. Kalçamın altına yastık koy dediler ama o belimi ağrıttı ya düz yatsam olmaz mı altımıza yastık koymadan acaba
Sunshine1 Kbrbydk ay canım moral oldun sağol ne mutlu bebişi tutabilmişsin onca hafta 😊 darısı başıma inşallah benimki de durur o haftaları görürüz. Allah yardımcımız olsun. Belinin altına yastık koy dedi kızlar ama bel ağrısı yaptı bende. Normal yatsam olmaz mı acaba yastıksız
BeybininAnasi Sunshine1 canım benim başıma gelmedi ama içini ferah tut, yatmak çok kısa sürede artırıyormuş mesafeyi. Doktorun ilaç falan vermiştir zaten, onları kullan. Wc haricinde kalkmamaya çalış, inşallah faydasını görürsün.
Sunshine1 BeybininAnasi saol canım benim Allah yalatmasın kimseye hem korku hem yapılacak bişey olmaması valla üzüldüm çok ama şükür ki 24 de yakaladık önlem alcaz yatarak napalım buna şükür diyorum yine de inş gelmez bebiş
Kbrbydk Sunshine1 olur tabi canım bende başta öyle denedim ama çok bel ağrısı yapıyor. Sen arada ayaklarını yuksekte tut yeter. Nasıl rahat ediyorsan öyle kasma fazla. Soluna yat bol bol uzanırken. Rabbim yardımcın olsun 😘😘güzel haberini alırız inşallah😍
Duamucizem Sunshine1 canım bende senin gbiydim haftalik kontrollerine gttim hep 17 den beri hep ölçüldü şimdiye kadar bise yoktu 25 de 25mm oldu bi haftadır ful yatıyorum korkuyorum da allhim sağlıkla zamnında kucağımiza aldırmak nasip olsun ıns korktugumuxa uğratmasın
Eda91- Sunshine1 Canım hiç üzülme ünlü 23 +2 de rahim kısalığı oluşmuş 28 mm olmuş doktor dinlenme istirahat verdi fakat ben hiç dinlemedim yaşantıma kaldığım yerden devam ettim bu sırada bana progestan verdi (geceleri oral 1 tane) haftada 1 olmak üzere 2 adet iğne verdi birde geceleri tüp şeklinde kullanmam İçin vajinal jel vermişti. Bunlar aksatmadan atlatmadan ve zamanında kullandım dün doktor kontrolüm vardı sabırsızlıkla bekliyordum ve doktor tekrardan alttan muayene etti ve 42 ye yükselmiş dedi benden mutlusu olamaz şuan. Yine de rahim dokusu geç sertleşliğinden ilaçlarını kullanmaya devam et dedi. Yine kullanmamaya devam edicem ve günlük hayatıma da devam edicem :) bugün itibariyle 27+0 oldum
Duamucizem Kbrbydk yatıyorum canım sürekli wc ve yemek yemeğe kalkıyorum ıns sağlıkla zamnında gelirler yavrularımız carsmaba kontrol var ıns ilaçlarımı düzenli kullanıyorum ıns faydası olur 👐👐😢
Eda91- Sunshine1 Canım hiç üzülme çünkü ben 23 +2 deyken rahim kısalığı oluşmuştu ve doktor alttan muayenesinde 28 mm ye düşmüş demişti. Dinlenme ve istirahat verdi fakat ben hiç dinlemedim 🙋🏼♀️yaşantıma kaldığım yerden devam ettim bu sırada bana progestan verdi (geceleri oral 1 tane) haftada 1 olmak üzere 2 adet iğne verdi birde geceleri tüp şeklinde kullanmam İçin vajinal jel vermişti. Bunlar aksatmadan atlatmadan ve zamanında kullandım dün doktor kontrolüm vardı sabırsızlıkla bekliyordum ve doktor tekrardan alttan muayene etti ve 42 ye yükselmiş dedi benden mutlusu olamaz şuan. Yine de rahim dokusu geç sertleşliğinden ilaçlarını kullanmaya devam et dedi. Yine kullanmamaya devam edicem ve günlük hayatıma da devam edicem :) bugün itibariyle 27+0 oldum
Sunshine1 Eda91- maşallah canım çok sevindim senin için. Darısı başıma inş benim de yükselir🙏🏻🙏🏻 Benim doktor sadece progestan sabah akşam fitil verdi başka bişey vermedi jel iğne falan. İnşallah benimde normale döner de gelmeye kalkmaz erkenden bebiş
Kbrbydk Duamucizem olur olur canım merak etme gerekeni yapıyorsun zaten stres yapma o da etkilemesin.r Rabbim yardımcın olsun😘😘