Merhaba kızlar burda daha önce birsürü post okudum servikal yetmezlik hakkında şimdi ise benim de başıma geldi. Doktor istirahat verdi 27 haftadayım 24 mm olarak ölçüldü. Moralim çok bozuldu herşeyi iyi gidiyordu çok korkmaya başladım 😔 benim gibi olup gebeliği ilerleyen var mı? Dikiş falan atılma zamanı geçmiş dedi doktor o erken haftalarda yapılıyormuş çok korkuyorum 😢 nasıl olacak daha çok küçük 27 haftalık daha 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Var mı böyle olup ilerleyen