Bala_m Asyaamavii salı gnu 33 Olcam geceleri uyuyamıyorum donememekten yorulup kalıyorum bı yere gdnce Allah tan herseyımz tamam bı arabamız cantamız kaldı son zamanlar da hıc bir ıs yapılmıyor 20lı haftalarda ıyıkı yapmsm diyorum odasnı dolabnı yerlestrdım ama cok skıldm artk bı an önce kavuşmak istiyorum
Zelasfvol Asyaamavii 33+2 yim kasıklarımda ağrı var alt taraf bayagı zorluyor beni🥺 mide yanmalarım çok aşırı geceleri uyutmuyor beni bu ikisi haricinde çok şükür diyelim🙏🏻
Asyaamavii Bala_m bende geceleri uyuyamiyorum😔😔 gözüme uyku girmiyor geç uyuyuncada sabah uykuya doymuyorum
5678 bende 33 haftalik hamileyim.sanki gunler daha zor geçiyor.bide yurudükde sanki bebek düşücekmiş gibi hissediyorum sizdede varmi bu durum.bebeyi vajinada hiss ediyorum sanki🙂🙂.korkumdan yürüyemiyorum bel sirt ve kasik ağrilarimda çok fazla
Sesem Bel ağrısı , ayakta fazla durunca şişiklik ve ödem beni çok rahatsız ediyor ödem artarsa normal doğum yapamayacağımı söyledi doktor hayırlısı neyse o olsun napayım 😇
Zelasfvol Sesem Ananas ödem atıyor son aylarda yenmesi öneriliyor araştırın isterseniz belki faydası olur size
5678 26a evet yaa öyle hiss ediyorumki dögacak yere düşecek😍😍 ilk hamileliğimde böyle digildim ilk kizdi simdi erkek.farkli oluyormuş demeki.bu ağrilardan çok korkuyorum döğum ağrisini anlayamam diye.resmen herğun doğum ağrisi çekiyorum🙂
26a 5678 benimde erkek , erkeklerde mi böyle oluyor acaba 🙈😅 birde benim ilk o yüzden doğum sancısını bilmiyorum , ayırt edemem herhalde bu sancılardan 🙄🤔
5678 26a doğum sancisi beli aralilkarla gelib giden gitikce artan ve şidetlenen ağridir canim.bence ayrit ede bilirsin🙂
5678 26a evet canim onlar yalanci fögum agrilari.eyer geçmiyorsa beli araliklarla yine belden kasiga kasikdan bele agri giriyorsa döğum agrisidır
HuriyeOrhan Zelasfvol bende 33 +1 deyim. Mide yanmasından çok muzdariptir. Doktor pulcet diye bir mide koruyucu yazdı şuan hiç yanma yok çok şükür kurtuldum. 🥰
Esma_korpinar Asyaamavii. 32 . haftamdayim herseyimiz hazir bi arabamiz yok bitkin hissediyorum nedense