Benim 2. Doğum 40+2 doktor ısrarla normal olmaz diyor sebebi açılmam yok ve bebek yukarıda kalmış diyor ilki de normaldi .. kendi isteğimle bekliyorum ama suni ile bile doğuramazsın dedi başka doktora gittim o bekleyebilirsin 41 e kadar dedi .. kafam çok karıştı ve çok yoruldum .. perşembeye kadar takip edip bekleyip sezeryan için gün alacağım dua beklyorum🙏😌