Mirosunannesiyim Ayseavan bende 20 haftalık hamileyim hissetmiyorum doktoruma sordum gayet normal dedi bi kaç haftaya kadar hissederiz InşaAllah 💕☺
NaAL benimde ilk hamileligim 15den beri hissediyorum 19.haftadayim suan baya elimle bile hissediyorum donuslerini vurmalarini eşim bile hissetti. Ama 23 24e kadar hissetmeyenler varmis
fahriyenur Bende 18 den sonra tam hissetmeye başladım artık seyirme bile değil de minik tekmeler gibi tabi genelde sırtüstü rahat uzanırken Haftadayim hatta suan bazen sağ bazen sol birden sivriliyor