Ergenekon internete yazarsanız daha doğru bilgiler verecektir ama ben bildiğim kadarıyla anlatayım. Suya otu koyuyorsunuz okunacak duaları bar onları ya siz ya da birisi okuyor ve o suda açıldıkça sizin de rahminiz açılıyor, doğuma yakın sanciniz sıklaştiginda iciyorsunuz(ben bir su bardağı içmiştim). Doğumdan sonra da hemen sudan çıkarılması lazımmış kanaman az olurmus ve de rahmin hemen toparlanirmis. Allah a şükür inandiktan sonra her şey yolunda gider ve benim gitti de 😇