Sevincakarsu dua et canim dua . Salı gunu normal dogum diye yatirildim malesef erciyes tıp fakultesine ve catin musait normal olur dediler ac susuz sadece serum ve fitil verilmeden suni sanci ile ile 24 saat alttan her yarim saatte bir muane carsamba aksam 5de acilma 6 cm ama bu arada her muanede kendileri yapti bagittira bagittira suyumu patlatip tam 11 e kadar suni sanciyi dayadilar en sonunda tirreme nobetleri gecirdim 8 cm ile sezeryana alindim bebegim bana verilmedi aciklama bile yapilmadi yetersiz beslenme ve sariliktan yogun bakimda butun damarlari patlak ameliyattan sonra ne cekitigimi anlatamam gun ne gun hangi ay ne ne oldu hatirlamiyorum suan bile uyku sifir bi gram uyumadim 2saate bir sut sagip yolluyorum ayaga kalkmanin imkani yok cunku hem uste hem alltta dikis var ne yapicam bilgim yok doktora bakiyorlar ben ayaga kalkamiyorum ortada kaldim anlican ... o yuzden duani eksik etme beebginden