Allah analı babalı büyütsün öncelikle. Benım merak ettigim çatı muayanesinde çok tepki vermiş bi insan olarak doktorum bana dogumda sürekli alttan bakılcak nasıl dayanacaksın dedi. Bende korkuyorum suan normal doğumdan bu yuzden. Çatıdaki gibi insanın ici ürperiyor mu yoksa dogım sancılarından hiç hissedilmiyor mu