kayramom1 Sonsuna zaman oyle cabuk geciyor ki anlamıyosunuz bile ishal ve ağrılar dışında Bi belirti yok
Esssrraaa Sonsuna Hayırla sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🤲💕 Günler azaldıkça hiç geçmiyor gibi 😊 Sabırsızlanıyorum bende iyice..
Deryayaman Sonsuna doktora en son nezaman gıttınız bebegınız kac kılo suanda ben ayın sonunda gıdecegım en son gıttıgımde 30.haftada 1550 kg dı şimdi nekadar oldu acaba 😊
msrcmm Sonsuna ben de 32+1 de gittim. 2000 kg dedi doktor. Biraz tombiş oluyormuş haftasına göre bu kilo
Sonsuna Mavi_ ayy son gune kalması da ayrı stres valla ben okadar beklemem diyorum herlde 😂 😂 😂 😂 heyecandan dogurturum onuu