Zerrinmesut19 Sonsuna maşallah ❣️ Allah bağışlasın bizimde Nisan 4 dediler kız geliyor bakalm hangisi önce gelecek erkekler erken gelir diyorlar ama bilmiyorum 😊😊
Esssrraaa Sonsuna Hayırla sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🤲💕 Günler azaldıkça hiç geçmiyor gibi 😊 Sabırsızlanıyorum bende iyice..
kayramom1 Sonsuna zaman oyle cabuk geciyor ki anlamıyosunuz bile ishal ve ağrılar dışında Bi belirti yok