edward Eminekckgny ikinci gebeliğim çok karışığım ikisine nasıl bakacağım bilmiyorum korku var🙁 birde kasılmalarım var doğsa artık diyorum nasip bakalım mevlam neylerse güzel eyle 🙏
fatma1993 Gamzee00 evetttt bakalim hangimiz dogracak ama zamaninda saglikli bi sekilde dogsunlarda tek temennimiz oo😊
ilooshhh Eminekckgny artık zaman geçmiyo resmen ne zaman dogcak diye düşünmekten heycan yok çünki dogum belirtim yok ama korkum var nasıl olucak diye 🤦🏼♀️🤷♀️
Eminekckgny ilooshhh dua et canım Meryem suresini oku asr suresini oku ilk bebeğim benim de biraz korkum var
fatma1993 Eminekckgny ya insaAllah cabuk gecer de kizimi elime alirim ...tum anneler icin ve bizim icin hayirlisu olsun.😊
ilooshhh Eminekckgny okuyorum canım ama insan sıkılıyo artık dogsun istiyo 5 gün sonra 40 haftalık oluyo kızım ama bende hiç bir belirti yok bunaldım artık her sancıyı dogum saniyorum korku degilde bunaltı ve sıkılmak arasındayım 😂🤦🏼♀️
edward Eminekckgny ahh üst üste oldumu küçükler ya yetemem korkusu var gurbetteyim birde odakorkutuyor beni 😞
Hasret-38 Eminekckgny ikinci gebeliğim canmm sezeryan olacam nasıl olduğunu bildiğim için pek korku yok ama heyecan varr tabij melegime kavusacam 😍rabbim sizde sağlıklı kucağına almayı nasip etsin
Eminekckgny Dnzasel yaaa inşallah hemen iyileşirsin Allah yardımcın olsun ve sezeryan mi normal mi olup olmayacağını kaçıncı haftada öğreniyoruz