Betulbekil Eminekckgny normalde öyle ama erken doğum riskim var şubat sonuna kadar progestan kullanacağım martta gelsede sorun olmaz dedi doktorum beklemedeyim 😊 kilosu az o yüzden sıkıntı ediyorum yoksa bi an önce gelmesini bende istiyorum😂
Gamzee00 Eminekckgny sanki şuanda bana zaman durmuş gibi hissediyorum bir an önce 1 falan kalsa yaa 🙈😂😂
ilooshhh Eminekckgny artık zaman geçmiyo resmen ne zaman dogcak diye düşünmekten heycan yok çünki dogum belirtim yok ama korkum var nasıl olucak diye 🤦🏼♀️🤷♀️