Deletedmom137 Zzss2707 evet inan hep içimden geçen o hiç bşey kolay elde edilmiyor kuzum sağlıcakla alalım inşallah kucaklarımıza
AyaYlmazYldrm Deletedmom137 bnim buzlukta hazir islanmisi var😂 Zzss2707 hemde nasil sabah klkiyorum uyuyana kadar bide paketten alip yutuyo dimi islanmis deildir herhlde😂
AyaYlmazYldrm Deletedmom137 banada cinliler ruslsr kiz diyiyo doktorum erkek😂 neye inancagimi sasirdim
Zzss2707 Deletedmom137 benim 13 deyken erkek dediler sonra kız dediler 😁 en son renkliyi çektirdim orda tekrar sordum emin olmak için kız dediler 😁🙈
Zzss2707 Deletedmom137 2/3 tane atılıyor galiba bilmiyorum ya en azından ilaç içmeyiz valla 😁ben ağlıyorum bulantıdan
RabiaMG Eskiden otobüs tutuyor diye kuru fasulye ıslanmadan yutardım ama aynu zamanda hapda içerim bazen tutmazdı o sekilde bazen yine tutardı bana pırıldaan iyi geldi ama fasulye islanmadan yutuluyor kızlar 🙂