O kadar kolay bir Doğum oluyorki prenses Doğum resmen. Hem herşeyi görüyorsun hemde acı yok kucagına veriyorlar mis gibi. Uyuşukluk geçince ağrı kesiciler ve antibiyotikler veriyorlar 3 gün sonunda oturup kalkarken bile acı geçiyor. Benim tek zorlandığım ve ağrıyan zaman ilk yürüyüştü. Sonra yürüyerek daha hızlı iyileştiğimi gördüm hep yürüdüm çok şükür 3 ay oldu memnunum