Perihannn ben de perşembe günü sezeryan ameliyatı olucam canım allahın izni ile.Senin ilk galiba .Hoş kaçıncı olursa olsun insan bir duygu karmaşası yaşıyor. Ben daha önce spinal sezeryan ile doğum etmiştim(ikinci çocuğumda).çok rahattı korkulacak hiç bişey yok.inan bana.gereken tüm önlemler alınıyor orda.senin tek yapman gereken sakin olmak ,bunu da bebeğine kavuşamayı hayal ederek ve anın tadını çıkartarak başarırsın.öyle bir güç veriyor ki rabbim o an kendini dünyanın en cesur annesi gibi hissediyorsun. Algı çok önemli .kendini neye inandırirsan onu yaşıyorsun. Bu ara da ben ilk çocuğumu da genel anestezi ile aldım kucağıma.ikisinde de hiç bir şikayetim olmadı.ne ameliyat sırasında, ne sonrasında.cok ta çabuk toparlandım.(tabi ki dikiş yerinde yanma hissi,acı hissi oluyor e o kadar olsun,normal doğumda da kesi yeri iykeşene kadar yanar zaten.normal bu durum)