brcaky Alikahya da 2 li test için perinatologa gittim. Biraz kısa sürdü giren en fazla 5-6 dk kalıyordu. Konak Gülçin Hanıma gidiyorum aslında ayrıntılıya gerek duymuyorum doktorum ultrason bilgisine güveniyorum. 2li test yapılırken ayrıntılı için de tarih verdiler gidermiyim bilmiyorum. Ama doktor iyi esprili biriydi. Devlet hastanesi olduğundan çok beklentim yoktu hatta samimiyetine şaşırdım. Bu arada konakta erkan hoca da iyidir. Normal muayenelerden bile ayrıntılı gibi bakıp anlatır hele de keyfi yerindeyse 😅