Mustomer benim iki gündür artmıştı bugün dakika tuttum baktım 10 dkda bir gelip yaklaşık bir dk sürüyor doktorumu aradım akşam nstye gir bakalım dedi nstde sancım çıktı serum verdi haftan erken serumla rahatlamaZsa yatırcam dedi Allahtan serum iyi geldi serumdan sonra tekrar nstye girdim sancı çıkmadı zaten kasılmalar da geçti,yarın yine gel bakalım tekrar başlayabilir ilaç başlicaz dedi,size tavsiyem o kasılmaları takip edin