33+3 haftalık, 34 hafta içindeyim ve dün akşamdan belimde mi,böbrek mi bilmiyorum ağrı var.Qaz mı yoksa ne anlamıyorum gerçekten.Ama sancı olsa gelir gider.Bu hiç gitmiyor.Ne artıyo ne azalıyor.Bugün bendede sanki az miktarda su geldi gibi.Ne yapıyor bu minnoşlar içerde bilmiyorum.Ve çok haraketli bazen çok acıtıyor.