Elifcek Asiyenur_46 benim ikizlerimde öyle portakal mandalina delisiler 😅 yedikten sonra içerde fırtına kopuyor😍
04052016mh Asiyenur_46 bende 19+3 olduk şu bir kaç gündür sanki bazen bir kıpırtı hissediyorum ve elimi koyduğum zaman sanki başı falan elime değiyor gibi hissediyorum bir sertlik ama emin değilim ☺️
Hulyaawc Nasıl bi duygu acaba 🥰 bizde daha 8+5 ama hareket edecek olması filan çok değişik geliyor bana
Blackbaby1- Yaren2019 merak etme canım benim bebeğimde iki gün hiç hareket etmedi ben hissetmedim sonra düzeldi hareketleri çok şükür çok yorulduysan ondan da olur çikolata al ye biraz uzan hissedeceksin
Mororkide Asiyenur_46 bebısın evet sırt ustu yatarsan toplangıhı yerı net olarak elınle hıssedersın tas gıbı olur 🥰
Yaren2019 Asiyenur_46 pıt pıt hareketler bebek ama nasıl toplanıyor ben hiç hissetmedim dokununca bi kere eşim dokunurken tekme attı sadece 😂