2kezanne yaa Şevket yilmazda bana öyle yaptılar önlüğümu yüzüme kadar sıyırıp sürdüler bende çok utandım hemen bayiltin dedim titredim. Belden uyusturma dan çok memnun kalanları duyuyorum acaba öyle mi yaptırsam diye düşündüm ama o çıplaklığı bile bile nasıl sakin olurum bilemedim çok stres yaparim. Batikonu surdukten sonra kapattılar mi peki.