Öncelikle Allah şifalar versin. Bende şehir Hastanesi'ne gidiyorum bu zamana kadarki kontrollerimde memnun kaldığım için dogumuda orda yapmayi düşünüyorum 3.sezeryanim olacak nasıl geçti kendi doktorunuz mu girdi sezeryana? Hangi anesteziyle yapıldı? Memnun kaldınız mi genel olarak hastaneden?