Niye erkenden suni sancı verilip doğum başlatılıyor anlamadım. Sonuçta daha 39. Haftadasınız. Bunun 41’e kadar zamanı var.bırakın baby ne zaman gelmek isterse gelsin kendi sancısıyla. Benim doktorum 41 e kadar bekleyeceğini suni sancı taraftarı olmadığını söyledi. Şuan 37yim